marți, 13 noiembrie 2012

Anul 2012 vazut de mine

  Anul 2012 a fost unul mai bun decit am prevazut. Cea mai mare realizare a mea o consider masteratul. Iar daca le aranjez in ordine cronologica, atunci am inceput anul cu o ora demonstrativa la limba franceza. La sfirsit de an scolar, dupa ce am incoronat frumos opera, am participat la tabara Vara prieteniei in calitate de animator (pe gratis). La inceputul lunii iulie am participat la scoala de vara "English Language Summer School", unde cel mai mult mi-a placut excursia la Orheiul Vechi (especially the basin). In august am prins buchetul miresei la nunta verisoarei mele Carolina. Incepind anul scolar mi s-a oferit posibilitatea sa am clasa de dirigentie (si am acceptat fix in momentul in care am vazut competitie :) ) Deci, la unul septembrie am fost inconjurata de fete de elevi de clasa 5 curiosi sa afle cit mai multe lucruri noi. Impreuna ca clasa a 5 am participat la expozitia "Toamna de aur", astfel am fost impreuna la hramul satului in prima jumatate a zilei, caci a doua jumatate am petrecut'o la o cumatrie un Singera. De aniversarea mea am primit un buchet mare de trandafiri rosii ;) si doua zile mai tirziu m-a felicitat sefa de studii cu un anunt-surpriza: pregateste orele didactice pentru conferirea gradului II si sunt in proces de pregatire.

Fii ceea ce doresti sa pari
Va propun o sursa frumoasa de video(s)
  http://www.youtube.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu